Post by bycomptalktreacla on Mar 4, 2022 20:58:11 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Heroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Heroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Idle Heroes 2022 version ▞▞▞
Det er et greit spill... selv om det ville være bedre å ikke trenge et nivåsystem for å fortsette historien alene... Jeg har kommet til det punktet at det tar omtrent 3 eller 4 dager å komme opp i nivå, historien min går sakte frem. det ... du må betale for å gjøre mange arrangementer og slikt når det skal være gratis fordi det er en begivenhet, belønninger er for det meste vanlig, så det er enda vanskeligere å komme videre og oppgradere karakterer og utstyre moro i omtrent et par uker med repetisjon. .. kunne bruke nye moduser som ikke lønner seg å spille
Spillet stopper hver gang jeg prøver å åpne det.
Opprinnelig ga den 5 stjerner, senket den til 2. Den er morsom i begynnelsen, men blir fort gammel. Ingenting er forklart, du må finne ut av det selv. Syntetiseringsfunksjonen du ser i annonsene er misvisende.Det er ikke noe du virkelig kan gjøre i spillet. Jeg har spilt i noen uker, og truffet en vegg. Jeg kan ikke komme videre før jeg får sterkere helter, men det er ingen måte å få sterkere helter, annet enn å kjøpe dem med ekte penger.
Idle Heroes Igranje uloga pnmj
Det er et 5-stjerners, men dette spillet trenger mer hendelse og det gjør at du betaler, kan dette spillet spille uten å betale?
Du bør legge inn en e-post for automatisk pålogging. Jeg kan ikke gå tilbake til min gamle acc fordi jeg har glemt passordet og ID-en min osv.
Spillet er meningsløst når du får alle 5-stjerners helter. Etter det må du betale mye penger. Avinstallerte spillet.
Det er et flott spill, og jeg elsker det så mye, men selv jeg har internettforbindelse, men bare overnatting og fikk et varsel om at ingen internett og ute av spillet... Vennligst løs dette problemet og takk
Dette er en lønn for å vinne i begynnelsen, men de gir nå for mange gavekoder, og det avhenger av lykken din på hva du får på spinnet ditt, men det har noen feil, det er et veldig bra spill, det er derfor jeg gir det en 4-stjerners rangering. forslag er gi mindre gavekoder øke sjansene for å få sjeldne varer mens AFK og balansere spillet det er det jeg har å si.
Преступные тайны: Алая лилия Приключения lax
Idle Heroes משחק תפקידים gua
Aldri vært en fan av den såkalte "tomgangs"-sjangeren, men dette er absolutt en ny versjon av inaktive spill. Jeg er seriøst engasjert i spillet, vanligvis aldri en mobilspiller eller en som har et vanlig spill, jeg blir lett lei, men dag etter dag kommer jeg tilbake og fortsatt elsker jeg å spille det. Men jeg skulle ønske XP ville blitt økt på høyere nivåer ettersom det blir en liten grind på nivå 90. Jeg kan bare gjøre kampanjen noen gang 2 dager siden det nivået låser meg ute til jeg er neste nivå opp, noe som tar 2 dager å få nok inaktiv XP.
starter litt morsomt, men dette tar tomgang til det ekstreme. etter omtrent en måned kommer fremgangen til et skrikende hakk. uker går før du gjør noen meningsfull fremgang selv om du følger veiledninger om hvordan du kan maksimere tiden og ressursene dine. de fleste guider sier også at det tar 4 til 6 måneder avhengig av lykken din før du får et fullt lag med 6-stjernehelter, og det er ikke engang i nærheten av sluttspillet. hvis du ønsker å komme deg videre, må du slippe en enorm sum penger med jevne mellomrom.
De sletter kontoen hvis du tar et par måneder unna spillet
spiller i ca 4-5 måneder. Bra spill, enkelt å forstå over tid, men det blir veldig repeterende. det er ganske gjennomførbart som en F2P, men de ukentlige arrangementene blir sakte kjedelige ettersom de samme gjentas og de fleste av arrangementene kan du ikke fullføre uten å betale. Å få gode helter kan noen ganger føles umulig.
Idle Heroes Rol Oyunu rng
Jeg har stått fast på lasting av spillkunngjøringer, og det står alltid "mislyktes i forbindelse" selv om jeg fikk en god tilkobling. Jeg spilte dette allerede i fjor, og jeg ønsker å spille det igjen med en ny acc fordi spillet blir stadig bedre. Vennligst hjelp meg å fikse dette.
Det var moro en stund, litt alt tar evigheter å gjøre. 24 timers reload-tid på det meste, og når du først har truffet et visst punkt, går det helt i stå. Jeg kan bare ikke gjøre noe akkurat nå og vil ikke være i stand til det på flere dager på grunn av måten utjevningen fungerer på. Bare et veldig kort spill for alle som leter etter en god passtime. Enda mer irriterende er språkoversettelsen. Det er vanskelig å forstå opplæringen (som er søppel), og til og med å prøve å finne hjelp via tredjeparts nettsteder er vanskelig.
Utviklerne tar ikke hensyn til folk som ønsker å spille. Blir et dødt prosjekt snart, og de begynner ikke å høre på oss
Gud spill
Idle Heroes Lomu spēles ghs
Spillet er ok, men du kan bli sparket fra en guild uten grunn etter å ha donert massevis av mynter, uten sjanse til å få tilbake disse myntene eller høste noen fordeler. Nå vil jeg ikke spille mer fordi all den fremgangen gikk tapt. Jeg antar at de ikke vil at du skal spille med mindre du legger inn ekte penger i spillet, så spar tid og last ned wordscapes eller noe annet.
Idle Heroes Role Playing rrzc
Jeg elsker virkelig dette spillet, jeg har spilt det siden 2019, men problemet er hvorfor heltenes sjanse er lavere nå enn jeg trodde 😔
Bare det beste spillet noensinne folk sier at det går så sakte at du når sent på spillet, de er bare ikke tålmodige jeg elsker spillet og kan du gi bort en artefaktsjakk gratis Jeg har aldri fått betalt for å vinne artefakt
Jeg endret vurderingen min til 2 stjerner. Jeg har senket mye penger i dette spillet og likte det helt til jeg skjønte at i hver hendelse jeg er med bygger jeg opp gjenstandene for utveksling til jeg mangler omtrent 100. De siste 24 timene eller så slutter de å gi deg disse nøyaktig 1 dagen før arrangementets slutt. For meg viser det meg at spillet er rigget med tanke på at jeg ikke kan kjøpe resten for premien jeg sparte for veldig skuffende. Jeg forstår at du trenger å tjene penger, jeg har brukt over 300$ allerede før uansett?
Jeg sitter fast ved lasteskjermen jeg venter i flere uker og jeg spilte ikke engang spillet
Var gøy i begynnelsen, men har degradert til kjedelig monotoni. Jeg har en full gruppe + ekstra med 2-stjerne og 1-stjerne (rosa) helter, og er over nivå 100. Jeg har ikke klart å komme videre med kampanjen på grunn av en nivåblokkering. Per i dag har jeg måttet vente i omtrent 3 uker, mens jeg får erfaring to ganger daglig, for å oppfylle nivåkravet for å åpne opp de neste nivåene i kampanjen. Og garantert vil det ta meg 5 minutter å komme til neste veisperring, bare for å måtte vente igjen på erfaring, sannsynligvis en måned til. Progresjonsbalansering er virkelig dårlig i denne forbindelse. Heltekravet for å komme videre i makten blir obsurd på høye nivåer. Seks, 5* helter for å lage en rosa 1*-helt. Dette koker ned til fusing, 48, 4* helter og 24, 3* helter. FOR DYRT. Alt mens du bare har en heltekapasitet, etter å ha kjøpt spilleautomater, på 170 gjør dette obsurd. og jeg kommer ikke til å bruke 1100 edelstener for å tillate 5 flere plasser. Når det er rundt 50 forskjellige 5*-helter du kan ha, går du for fort tom for plass. typisk denne anmeldelsen får meg til å lure mer på hvorfor jeg fortsatt spiller.
Dette er bare det beste spillet noensinne!! Men jeg skulle ønske som du ville gi heltene noen trekk, og vi kan kontrollere trekkene i stedet for at det er datastyrt, men det er alt jeg har å si.
Super bra spill
De 40 gratistrekningene ga ingen røde stjernehelter som i annonsen. Jeg var spent på å spille dette også. 🙁
Morsom tomgang!
mye d samme som andre slike spill
Dette er åpenbart ikke et PEGI3-spill
Hvorfor får jeg ikke logget inn? Jeg sitter fast ved lasteskjermen ... den sier at kunngjøringer ikke kunne lastes inn..
Hyggelig spill og veldig hyggelig gami dette er, men en feil dette spillet har er dada forbruker
Lærer deg om livet, flott spill jeg har oppdatert mye, lar oss omhandle. @ih DEVS
Morsomt og spennende
Beste